سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

سؤالات متداول

آیا قیمتهای سایت به روز است؟
بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد.
از کجا بفهمم کالایی در فروشگاه كنجدك موجود است؟
بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت كنجدك، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند.
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری وجود ندارد.
آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟
بله. مي توانيد به آدرس فروشگاه كنجدك به نشانی زير مراجعه فرماييد. حتما قبلا با شماره 22475793-021 تماس گرفته و از باز بودن فروشگاه اطمينان و سپس مراجعه فرماييد.
آدرس: تهران، همت غرب، خيابان سردار جنگل، برج جام حم همت، واحد 26 تجاری
آیا می توانم کالا را درب فروشگاه تحویل بگیرم؟
بله، كالاها 24 ساعت پس از ثبت آماده تحويل هستند.
آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟
خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.
آیا برای خرید از كنجدك، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله.
آیا می‌توانم برای شخص دیگری از كنجدك خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟
بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟
كنجدك با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
کارشناسان كنجدك تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت كنجدك امن است؟
شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت كنجدك وارد درگاه بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نماید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن httpsاستفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.
روش ارسال به چه گونه است؟
خريدهای بالای 150.000 تومان در مناطق 22 گانه تهران ارسال رايگان است.
مشتريان تهرانی مي توانند جهت دريافت كالای ثبت شده 24 ساعت پس از ثبت كالا با هماهنگی قبلی بصورت حضوری به فروشگاه مراجعه فرمايند.
برگشت به بالا
فروشگاه محصولات غذايی سالم